zeki keçeçi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
zeki keçeçi etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
22 Nisan 2013 Pazartesi
Ç-17 Atatürk'ün izinde yürüdü
Ç-17 Troya Doğa ve Yürüyüş Sporları Grubu Bigalı köyü, Conkbayırından 57. alaya yürüyüş gerçekleştirdi.
Ç-17 Troya Doğa ve Yürüyüş Sporları Grubu adına etkinlikle ilgili bilgiler veren Zeki Keçeci; "Hep beraber Eceabat'a geçtik. Sabah kahvaltısını denize sıfır İnci hanımın mekanda yaptık. Sonrasında Bigalı köyüne araçla gittik. Köyün girişinde Türk bayraklarımızla köylülerin ve ziyaretçilerin coşkulu karşılaması ile Atamızın bu köyde kaldığı yeri gezdik ve 57. alay şehitliğine doğru yürüyüşe geçtik
Ahmet Nevzat hocamızın rehberliğinde güzel anlatımlarla ve fotoğraflarımızı çektikten sonra gösteri merkezine gittik. Güzel sunumları izledik ve tekrar İnci hanımın orada aksam yemeğimizi yedik ve geriye dönüş yaptık. Dostlarla olmanın mutluluğunu yaşadık. Katılım gösteren tüm arkadaşlara teşekkürler. Bu etkinliğin organizatörü Ahmet Nevzat Güray ve Halil Çakar’a çok teşekkür ederiz. Grup üyemiz Gülcan hanıma da sinevizyon merkezinde bize ve grubumuza gösterdiği ilgiden dolayı teşekkür ederim.”
1 Nisan 2013 Pazartesi
150 Fidan doğa ile buluştu
Ç-17 Troya Doğa ve Yürüyüş Sporları Grubu 150 fidanı doğa ile buluşturdu.
Ç-17 Troya Doğa ve Yürüyüş Sporları Grubu, elmacık köyünde 150 fidan dikti. Sabah Türkan saylan belediye kültür merkezinde buluşan grup elmacık köyüne giderek fidan dikti. Geziyle ilgili bir değerlendirme yapan Bahadır Ünalan şunları söyledi, "150 ye yakın fidanı toprakla buluşturduk, can suyu verdik, gelecek nesillere hatıramızı bıraktık. İkinci uğrak yerimiz olacak ve piknik yerimiz olan yere doğru salavat köyü mesire alanına yol aldık. Çok güzel eğlenceli bir piknik ve kır şenliği havasında günü tamamladık. Kalafatlı köyünde de yorgunluk çayımızı içip Çanakkaleye döndük. Organizasyonu düzenleyen değerli grup başkanımız ZEKİ KEÇECİ' ye, pişileri mayalayıp fidan dikimi yerini ayarlayan UYGUN UYANIK abimize, pişileri pişiren GÜLAY KILIÇ ablamıza,orman müdürlüğünden fidanları ayarlayan ÖZLEM NİGAR ablamıza ve emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim. İyi ki varsınızı iyiki sizleri tanımışım"
Grubun gezisi ile ilgili diğer fotoğrafları görmek için linki tıklayın...
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.516042048456839.1073741832.100001531445760&type=1
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




