fidan etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
fidan etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

4 Nisan 2013 Perşembe

Çanakkale Lions Kulübü 3 Dönüm Arazi’ye Fidan Dikti


Çanakkale Lions Kulübü üyeleri Orman Haftası sebebiyle Çanakkale Belediyesi tarafından tahsis edilen üç dönümlük alana dişbudak, akasya gibi büyük fidanlardan oluşan fidanların dikimini yaptı.

Çanakkale Belediye Başkanı Ülgür Gökhan ve eşi Hale Gökhan’ın da katıldığı etkinlik öncesinde kahvaltıda bir araya gelen kulüp üyeleri ve aileleri daha sonra kalabalık bir grup olarak ekim alanına gittiler ve Orman Bölge Müdürlüğünün destekleri ile fidan dikimini gerçekleştirdiler.

Çanakkale Leo Grubunun da üyeleriyle katıldığı programın çok başarılı geçtiğini söyleyen Kulüp Başkanı Mustafa Yıldırım Dünya Lions Kulüplerinin ‘Hedef 1 Milyon Ağaç’ kampanyası çerçevesinde böylesi bir etkinliği gerçekleştirdiklerini belirterek programa destek veren herkese teşekkür etti.

1 Nisan 2013 Pazartesi

AK Parti Merkez İlçe Heyeti Fidan Dikiminde


21-26 Mart tarihleri arasında kutlanan Orman Haftası  dolayısı ile AK Parti Merkez İlçe Başkanlığı İntepe varyantı yakınında bulunan bölgede fidan dikimi gerçekleştirdi. AK Parti Merkez İlçe Başkanı Adnan Öncü çok sayıda partili ile birlikte yüzlerce çam fidanını toprakla buluşturdu.

 İnsanların ağaç dikmek için teşvik edilmesi ve her bireyin bir dikili ağacı olması gerektiğini ifade eden Öncü; AK Parti’nin çevre duyarlılığı olan bir parti olduğunu ifade ederek; “Orman ve Su işleri Bakanımız Veysel Eroğlu’da kısa bir süre önce geldiği Çanakkale ve Gelibolu Tarihi Milli Parkı ziyareti sırasında müjde olarak duyurmuştu. Çanakkale’miz Türkiye genelinde en fazla yatırım alan ilimiz oldu. Ayrıca bizim ağaçlandırma çalışmalarımız sadece Orman Haftası ile sınırlı değil. Basında yer almasa da memleketimize ileride de yeşilin hakim olması ve çocuklarımıza daha yaşanılabilir bir dünya bırakmak için bakanlıklarımızın da destekleriyle bu tür faaliyetlerimize devam ediyoruz” dedi.


150 Fidan doğa ile buluştu


Ç-17 Troya  Doğa ve Yürüyüş Sporları Grubu 150 fidanı doğa ile buluşturdu.


Ç-17 Troya  Doğa ve Yürüyüş Sporları Grubu, elmacık köyünde 150 fidan dikti. Sabah Türkan saylan belediye kültür merkezinde buluşan grup elmacık köyüne giderek fidan dikti. Geziyle ilgili bir değerlendirme yapan Bahadır Ünalan şunları söyledi, "150 ye yakın fidanı toprakla buluşturduk, can suyu verdik, gelecek nesillere hatıramızı bıraktık. İkinci uğrak yerimiz olacak ve piknik yerimiz olan yere doğru salavat köyü mesire alanına yol aldık. Çok güzel eğlenceli bir piknik ve kır şenliği havasında günü tamamladık. Kalafatlı köyünde de yorgunluk çayımızı içip Çanakkaleye döndük. Organizasyonu düzenleyen değerli grup başkanımız ZEKİ KEÇECİ' ye, pişileri mayalayıp fidan dikimi yerini ayarlayan UYGUN UYANIK abimize, pişileri pişiren GÜLAY KILIÇ ablamıza,orman müdürlüğünden fidanları ayarlayan ÖZLEM NİGAR ablamıza ve emeği geçen herkeze çok teşekkür ederim. İyi ki varsınızı iyiki sizleri tanımışım"




Grubun gezisi ile ilgili diğer fotoğrafları görmek için linki tıklayın...


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.516042048456839.1073741832.100001531445760&type=1